.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سيم كارت تلفن همراه روزانه واگذارمیشود
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: واگذاري سيم كارت تلفن همراه بستگي به بنيه اقتصادي مردم دارد، ولي ممكن است با جذب سرمايه گذار‌هاي جديد واگذاري‌ها به روز شود. به گزارش شمال نیوز بهنقل از فارس ،محمد سليماني امروز در حاشيه افتتاح طرح‌هاي مخابراتي مازندران اظهار داشت: رشد بودجه عمراني وزارت ارتباطات با افزايش 20 درصدي به 5 هزار و 300 ميليارد تومان مي‌رسد. وي همچنين از آغاز به كار توليد گوشي تلفن همراه در كشور خبر داد و گفت: در كنار توليد، مجوز واردات گوشي تلفن همراه نيز صادر شده است. وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با اين‌كه بودجه جاري در سال آينده افزايش نخواهد يافت تصريح كرد: در حال حاضر دولت سياست صرفه جويي را در پيش گرفته است تا بتواند برنامه‌هاي خود را بر اساس زمان بندي به نتيجه برساند. سليماني درباره واگذاري سيم كارت تلفن همراه افزود: در حال حاضر اوپراتور اول، دوم و تاليا نيازهاي مخابراتي كشور را به همراه دولت تأمين مي‌كنند. وي در پاسخ به سئوالي درباره به روز شدن واگذاري سيم كارت تلفن همراه نيز خاطر نشان كرد : واگذاري سيم كارت تلفن همراه بستگي به بنيه اقتصادي مردم دارد ولي ممكن است با جذب سرمايه گذار‌هاي جديد واگذاري ها به روز شود. سليماني با بيان اين‌كه در سال 57 از هر 100 نفر در كشور فقط 3 نفر داراي امكان مخابراتي بودند گفت: در حال حاضر 38 ميليون شماره تلفن ثابت و همراه در اختيار مردم است. وي با اشاره به نگاه دولت مبني بر توسعه همه جانبه در روستا‌ها اظهار داشت: از مجموع 68 هزار روستا و آبادي كشور 51 هزار روستا داراي امكان مخابراتي و پستي هستند. سليماني در پايان گفت: فقط در يك سال گذشتته 5 هزار روستاي كشور به امكانات مخابراتي تجهيز شدند.
سيم كارت تلفن همراه روزانه واگذارمیشود

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: واگذاري سيم كارت تلفن همراه بستگي به بنيه اقتصادي مردم دارد، ولي ممكن است با جذب سرمايه گذار‌هاي جديد واگذاري‌ها به روز شود.
  
به گزارش شمال نیوز بهنقل از  فارس ،محمد سليماني امروز در حاشيه افتتاح طرح‌هاي مخابراتي مازندران اظهار داشت: رشد بودجه عمراني وزارت ارتباطات با افزايش 20 درصدي به 5 هزار و 300 ميليارد تومان مي‌رسد.

وي همچنين از آغاز به كار توليد گوشي تلفن همراه در كشور خبر داد و گفت: در كنار توليد، مجوز واردات گوشي تلفن همراه نيز صادر شده است.
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با اين‌كه بودجه جاري در سال آينده افزايش نخواهد يافت تصريح كرد: در حال حاضر دولت سياست صرفه جويي را در پيش گرفته است تا بتواند برنامه‌هاي خود را بر اساس زمان بندي به نتيجه برساند.

سليماني درباره واگذاري سيم كارت تلفن همراه افزود: در حال حاضر اوپراتور اول، دوم و تاليا نيازهاي مخابراتي كشور را به همراه دولت تأمين مي‌كنند.
وي در پاسخ به سئوالي درباره به روز شدن واگذاري سيم كارت تلفن همراه نيز خاطر نشان كرد : واگذاري سيم كارت تلفن همراه بستگي به بنيه اقتصادي مردم دارد ولي ممكن است با جذب سرمايه گذار‌هاي جديد واگذاري ها به روز شود.

سليماني با بيان اين‌كه در سال 57 از هر 100 نفر در كشور فقط 3 نفر داراي امكان مخابراتي بودند گفت: در حال حاضر 38 ميليون شماره تلفن ثابت و همراه در اختيار مردم است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.964 seconds.